.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

söndag 20 februari 2011

Vill du ha en kaka till?

Trött! Vad är du trött av? Trycka på tangenter, är det det som gör dig trött? Är de tunga tangenterna eller vad handlar det om? Fast du måste ju vända blad i boken också ibland. Det kan man förstå att det är jobbigt. Själv har jag 37 anställda och jobbar 14 timmar om dygnet men jag är aldrig trött. Jag vet inte vad det är. Men nu pratar vi inte om det. Det är Elsas födelsedag och vi ska inte sitta här och förpesta stämningen. Vill du inte ha en kaka till?

11 kommentarer:

  1. Gillar innerligt och intensivt. Så är det.

    SvaraRadera
  2. Att ironisera på andras bekostnad, lika fult som att göra sig lustig på andras bekostnad.

    SvaraRadera
  3. Grattis Elsa....eller nåt.../C

    SvaraRadera
  4. Jag gillar inte ironi. Har blivit utsatt alltför ofta som barn
    Bra skrivet

    SvaraRadera
  5. Den typen, inte kul men, blev kul och träffsäker text!

    SvaraRadera
  6. För att bli trött måste man vara mänsklig. Också förmågan att känna empati kräver ett stor mått mänsklighet. Synd om den här typen som har tappat bort sin...

    SvaraRadera
  7. Obehagligt. Och himla bra skrivet.

    SvaraRadera
  8. Ja, ta en kaka till. Eller lite chips. Då blir allt bra.

    SvaraRadera