.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

söndag 10 juli 2011

Något jag är bra på

Det var på kursen i positivt tänkande som jag bestämde mig. Vi skulle rabbla upp allt som vi var bra på och sen skulle de andra applådera och ropa halleluja men när jag sa att jag var bra på att vakna sa kursledaren att det kan man inte och då berättade jag att jag hade vaknat elva gånger förra natten och frågade hur många gånger hon hade vaknat och faktiskt blev hon tyst en halv sekund men sen sa hon ändå att vakna inte räknades. Det var då jag bestämde att jag inte ska åka på kurs mer.

(skrivpuffutmaning: skriv om att vakna)

12 kommentarer:

  1. Ha ha hahaha!
    Jag vet något du är bra på och det är att skriva korta texter med min typ av humor.

    SvaraRadera
  2. En stooor applåd till dig som gav tanten på näsan, och dessutom förmedlade den så snyggt till oss

    SvaraRadera
  3. Skam den som ger sig. Testar dagens fjärde (!)webläsare och vips kan jag kommentera. Tack för det google chrome. Det gäller att tänka positivt och ha en sund verklighetsuppfattning.

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Klart man kan vara bra på att vakna! En del är skitdåliga på det!

    SvaraRadera
  5. Underbart!!! skrattade högt tillsammans med min son som sitter bredvid och gör heavymetallåtar i Guitar Pro..

    SvaraRadera
  6. Ja kurser i allt möjligt finns det och vem vet om det ger nåt. Kanske man skulle starta en själv och bli rik som ett troll? Bra och roligt skrivet idag som vanligt!

    SvaraRadera
  7. Jag ler stort :) Underbar text som flyter rakt in i hjärtat :)

    SvaraRadera
  8. Jag är inte bra på att vakna. Men jag fick ändå inte lust att gå på nån kurs.

    SvaraRadera
  9. Nu har jag läst i kapp, från början och bakåt och jag begriper inte hur du gör, med några få ord tecknar du hela bildberättelser, och jag nickar åt en del och jag ler med en del,sanslöst bra!

    SvaraRadera