.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

lördag 7 november 2009

Wettexdukar

Jag har alltid velat bo i ett wettexduksfritt hem. Finns det något mer motbjudande än wettexdukar? Grisskära och vattniga och fulla av lömska bakterier. Men så hände det som aldrig händer. Åtminstone inte mig. Att jag mötte mannen som fick knävecken att svikta och hormonerna att rusa sprinterlopp i blodbanorna. Med förkärlek för wettexdukar. Jag var tvungen att välja. Ville jag dela mitt liv med denne man som väckte mina uppdämda behov till livs och ha diskbänken vanprydd av pastellfärgade bakteriehärdar eller ville jag leva ensam i ett wettexduksfritt kök? Jag valde mannen.





4 kommentarer:

  1. Klart du valde mannen!
    Rena kök ger inga hormonrusningar.
    Kan han inte använda vanliga disklasor?
    Kul förresten att stöta på dig i bloggvärlden.
    Kram Olu

    SvaraRadera
  2. Du valde helt rätt - även bortsett från wettexdukar ;-)
    Jag anser mig kunna säga detta med viss auktoritet, eftersom jag träffat mannen ifråga ett flertal gånger och bedömer honom som ett absolut fynd!

    Man ska nog ha tur som en tokig för att hitta en till, så jag fortsätter att studera mina sniglar i st f män... :-)

    P.S. Har du presentat honom med sådana där tunna, tunna köksdukar med små hål i? Jag föredrar gula, men de finns i grönt, blått och rött oxå. De suger upp bra, torkar snabbt och blir aldrig så där styva och obehagliga som wettexdukar... D.S.

    SvaraRadera
  3. Kul att få läsa dina underfundigheter (o)regelbundet.
    Det finns roliga wettexdukar också, men inte så roliga som Lasse förstås!

    SvaraRadera