.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

onsdag 1 juni 2011

Det var en gång en kung

Det var en gång en kung som inte visste om han hade varit på porrklubb. Det var en gång en kung som inte visste om det fanns bevis på att han varit på porrklubb eftersom han inte visste om han hade varit där. Det var en gång en gangsterkung som visste att han hade bevis på det som kungen inte visste, nämligen att han hade varit på porrklubb. Ett samband hade varit graverande.

(skrivpuffutmaning: skriv om något graverande och ett samband)

8 kommentarer:

  1. Klockren analys. Fö har jag läst "Den motvillige monarken" så jag vet vad jag tror.

    SvaraRadera
  2. Jag är mest förvånad över att alla människor verkar vara så förvånade. Människor (ville skriva män, men jag blev akut PK) med makt gör vad de vill. Som att gå på porrklubb till exempel och en hel massa andra saker, både mer och mindre illa. Gillar kopplingen kung/gangsterkung trots att jag är urless på diskussionen.

    SvaraRadera
  3. håller med pia, klockren analys!

    SvaraRadera
  4. Mmm, vilket samband...

    SvaraRadera
  5. Alltid fyndigt. Tänk om löpsedlarna kunde vara lika koncisa och sluta tjata någon gång.

    SvaraRadera
  6. Ett par nakna damer ska en kung säkert tåla. Synd att han glömt allt!

    SvaraRadera
  7. Ja, det är en konstig historia. Och jag håller med saqer om att det är synd att han inte minns. Då får han ju gå dit igen, även om han redan har varit där, för att åtminstone veta vad det är

    SvaraRadera