.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

fredag 3 juni 2011

IRL

Det menar du väl ändå inte. Att vi ska träffas på riktigt. Jag har ju läst dina synpunkter på nätet. Och alla kommentarerna. Nä, nu ringer det på den andra telefonen också, hörrudu, jag hinner inte prata nu, vi kan väl hålla vårt lilla möte på Skype, det enda man inte kan göra där är att kramas, men det är väl knappast aktuellt, hö hö.
Så slapp man slösa hela kvällen på den bonnlurken!

(Skrivpuffutmaning: skriv om någon sällskaplig)

12 kommentarer:

  1. Populärt puffämne som sagt :) Och visst känns det igen. Det är så bekvämt, tryggt och ofarligt att mötas på facebook, blogger, twitter osv. När ska vi skrivpuffare ses IRL då? Eller behöver vi inte heller kramas?

    SvaraRadera
  2. Ha så skoj i Berlin skulle jag också säga, och tack för fina kommentaren idag!

    SvaraRadera
  3. Relationer i vår tid. Bravo.

    SvaraRadera
  4. hej och tack joru det gillas fb så slipper man närkontakt snacka om nu tidsanda

    SvaraRadera
  5. Dina anekdoter är fan beroendeframkallande!

    SvaraRadera
  6. Kom hit så får du en kram!

    SvaraRadera
  7. Nätet är ett utmärkt filter att ta bort de värsta bonnlurkarna att prata med.. Men det där riktiga samtalet kräver att jag kan höra suckar, se nyanser i ögon, se hur armarna viftar eller om kinderna rodnas

    SvaraRadera
  8. Så är det. :) Hoppas Berlin inspirerar till intressanta iaktagelser.

    SvaraRadera
  9. Säger som Saqer, du är beroendeframkallande!
    Du spikar oss, vår tid :D
    Kom på mig själv med att fnissa åt plyteboken idag igen, när jag stod och drog ogräs i potatislandet.

    SvaraRadera
  10. Vem vet...kanske VI ses IRL en dag...
    Kraaam/caja

    SvaraRadera