.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

tisdag 26 januari 2010

Landgående fordonskropp

Nu vet jag hur man gör för att somna. Man tänker på landgående fordonskroppar. Åtminstone fungerade det för mig. Det var så effektivt att jag somnade innan jag hade rullat av spikmattan. Okej, jag tog några slurkar vuxensaft först, stoppade i mig några vuxenpiller och läste en vuxengodnattsaga om alfahannar. Men det fungerade. Tack för tipset Olu. Det hade jag aldrig kommit på själv, att man ska tänka på fordonskroppar (landgående) när man ska sova.

1 kommentar:

  1. Jag är glad över att det funkade. Så jag borde kanska inte tala om det egentligen heter vägtrafikfordon. Men kanske funkar det om man räknar vägtrafikfordon i stället för får. Det finns också luftfarkoster och havs-, sjö- och flodgående faryg. Kram :)

    SvaraRadera