.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

söndag 7 mars 2010

Fortsättning på fel saker

Någon frågade varför jag inte skriver om böcker. Jag som jobbar med böcker. Men jag skriver hellre om byxlinningar. Om kålsoppa och wettexdukar. Fråga mig inte varför. Eller gör det förresten. Fråga mig varför jag skriver om wettexdukar och lösögonfransar när jag kunde skriva om böcker. På samma gång kan du fråga varför jag inte länkar till Bokhora fast det är en alldeles utmärkt hora. Men vem ska kolla alla länkar som i sin tur länkar till… som länkar till … Än så länge länkar jag bara till de bloggar utan vilka min egen inte hade blivit till. Till Rosemari som hjälpte mig med hantverket, till Ursula som trodde på mig och till Bodil som kanske hade trott på mig om hon vetat att jag fanns.

1 kommentar:

  1. Jag tror att Bodil också tror på dig!
    Jag tror!
    Och själv måste du också tro, för det är du värd!

    SvaraRadera