.

.
Klicka på bilden om du vill köpa mina böcker.

fredag 28 oktober 2011

En award

Jag har fått ännu en award, denna gången från generösa och produktiva Anitha på Novellbloggen. Tack för den.

Awardens villkor är att länka tillbaka till den man fått den av,
fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner. Här är mina svar.

1) När ingen ser eller hör mig pratar jag med alla dem som inte ser och hör mig.
2) Jag går aldrig hemifrån utan... det enda jag kan komma på är kläder, annars går jag hemifrån utan både det ena och det andra ibland.
3) Min blogg ”Hälsning från Ormanäs” heter som den gör för att jag bor i Ormanäs och inte har någon fantasi.
4) Om jag vågade skulle jag förmodligen göra allt det som jag är rädd för.
5) Om tio år kommer jag att vara - just det - tio år äldre.

Jag skickar awarden vidare till dessa fem bloggare som jag är nyfiken på:

Ursula på hemligheter.nu
Tisteln på Mood Indigo
Oroshjärta på Ibland är en dröm det finaste man har
Caja på Himmel, hav och lite mittemellan
och Arga bibliotekstanten på Arga bibliotekstanten

2 kommentarer:

  1. Jag tycker dina svar är gulliga, och sitter med ett fånleende och läser dem.
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag bugar och tackar ödmjukast :)
    Om jag hade en personlig blogg skulle jag ta upp utmaningen, jag hoppas att det går bra ändå. Vänliga hälsningar från Arga

    SvaraRadera